Pet Kuaför

Ümraniye Pet Kuaför: Kedi Köpek Traş ve Banyo

1000 üstü hasta sahibi anketinde %98 memnuniyet başarısı ile Petopia farkını hissedin.

Şimdi Arayın Ücretsiz Bilgi Alın: 0545 402 83 85

TIRAŞ

Makine tıraşı Veteriner Hekimlerimiz tarafından yapılmaktadır.

BANYO

Kedi ve köpekler için özel şampuanlar ile banyo yapmaktayız.

TIRNAK KESİMİ

Ümraniye veteriner kliniğimizde tırnak kesimi yapmaktayız.

KULAK VE GÖZ BAKIMI

Kulak ve göz bakımı ve temizliğini Petopia’da yaptırabilirsiniz.

Ümraniye Pet Kuaför Kedi Köpek Traş ve Banyo

İstanbul Anadolu yakası Ümraniye’deki kliniğimizde pet kuaför hizmeti sunmaktayız.Kedi ve köpeklerde; traş, banyo, göz temizliği, kulak temizliği ve tırnak kesimi yapmaktayız.

Evcil Hayvanımı Neden Tıraş Ettirmeliyim?

1. Tüy dökülmesi problemlerine karşı etkili çözümlerden birisi de traştır. Traş ile petinizdeki tüy dökülmesi sorununu ortadan kaldırabilirsiniz.
  2. Topaklanma ve keçelenme sorunu uzun tüylü kedi ve köpeklerde ortaya çıkan bir sorundur. Bunun için düzenli traş kesin çözümdür.
  3. Deri problemlerine yönelik Veteriner Hekim tavsiyesi ile traş ve banyo tedavi sürecini hızlandırmaktadır.
  4. Hijyeni en üst seviyeye çıkarmak için kısa tüyler ve banyo şarttır.
  • Traş Gerekli mi?
  • Yaz Aylarında Traş Ettirmeli miyim?
  • Kendim Tıraş Edebilir miyim?
  • Ne Kadar Sürede Bir Traş Ettirmeliyim?
  • Kedi mi Banyo Ettirmeli miyim?
  • Köpeğimi Banyo Ettirmeli miyim?
  • Neler Yapıyoruz?
Traş Gerekli mi?

Kedi ve köpekler doğal ortamlarında traş edilmediğini biliyoruz. Belli dönemlerde tüylerini döker ve yenilerler. Fakat bunu sadece doğal ortamlarında düzenli olarak yapabilirler. Ev ortamında onlara doğal ortamlarını sunamıyoruz. Bu durum tırnak kesimi içinde geçerlidir. Kedi ve köpekler doğal ortamlarında ağaç ve toprak gibi yerleri kullanarak tırnaklarını kontrol altına almaktadırlar. Ev ortamında bunu sağlayamadığımız için traş ve tırnak kesimi gibi bu sürece müdahale etmemiz gerekiyor.

Yaz Aylarında Traş Ettirmeli miyim?

Her ırk kedi ve köpek yaz aylarında traş edildiğinde rahat edecek serinleyecektir düşüncesi tamamen yanlıştır.  Tüy yapısı bazı ırklarda sıcak havaya karşı izolasyon özelliği taşır. Bu yüzden yaz aylarında traş ettirmeden önce mutlaka bize danışın.

Kendim Tıraş Edebilir miyim?

Sizin traş etmenizi kesinlikle önermiyoruz. Çünkü kedi ve köpek tıraşında en sık rastlanan durum kesme ve yaralamadır. Bu durum sadece amatör kesimlerde değil profesyonel kesimlerde de gerçekleşebiliyor. Siz bu durumlarda acil müdahale edemeyebilirsiniz. Fakat klinik ortamında böyle bir durumda acil müdahale yapılabilmektedir.

Ne Kadar Sürede Bir Traş Ettirmeliyim?

Senede 1 veya 2 defa tıraş ettirmek yeterlidir.

Kedi mi Banyo Ettirmeli miyim?

Kediler kendi kendilerini dilleri ile temizlerler. Aşılarını ve iç dış parazit uygularını yaptıktan sonra banyoya fiziki olarak kirlenmediği taktirde yıkanmaya ihtiyaç duymazlar.

Köpeğimi Banyo Ettirmeli miyim?

Köpekler kediler gibi kendilerini temizleyemezler. Köpeklerimizi 2-3 ayda bir yıkanması gerekir.

Neler Yapıyoruz?

Traş, banyo, tırnak kesimi, kulak ve göz temizliği. Traş veya banyo hizmeti aldığınız da tırnak kesimi ile kulak ve göz temizliğini ücretsiz yapmaktayız.

Ümraniye Veteriner Kliniği: Petopia®

Şimdi bize ulaşın

Ümraniye veteriner kliniği, Petopia markasıyla kurumsal veterinerlik, petshop, kuaförlük ve pet otel hizmeti sunan veteriner kliniğidir. Ümraniye’de rahatlıkla ulaşım sağlayabileceğiniz merkezi bir konumda yer almaktadır.

ACİL İLETİŞİM

Acil iletişim 10:00 – 23:30

ADRES

Atakent Mahallesi
Alemdağ Caddesi No:376/A
Ümraniye İstanbul

ümraniye veteriner alt kısım
Takip edin

Petopia® veteriner kliniğini sosyal medyada takip ederek daha yakından tanıyın.